پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4223
-
الف
+

کردستان، میزبان جشنواره بین المللی دف نوازی

هشتمین جشنواره بین المللی دف نوازی، دف نوای رحمت در کردستان برگزار خواهد شد.

هشتمین جشنواره بین المللی دف نوازی، دف نوای رحمت در کردستان برگزار خواهد شد.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از خبرگزاری ایرنا، هشتمین جشنواره بین المللی دف نوازی، دف نوای رحمت شهریور امسال به میزبانی استان کردستان و با حضور دف نوازان برتر ایران و جهان برگزار می شود.

این جشنواره اواخر مرداد و اوایل شهریور در فاصله بین عید سعید قربان و غدیر با شعار هنر، همگرایی، مهربانی در شهر سنندج برگزار خواهد شد.

این جشنواره شامل 2 بخش بین المللی و سراسری است و در آن گروه نوازان و تک نوازان دف در 2 رده سنی جوانان و بزرگسالان زن و مرد بمدت سه روز با هم رقابت می کنند.
در این دوره، گروه های دفت نوازی از چند کشور آسیایی و اروپایی نیز حضور دارند.

در بخش سراسری جشنواره نیز که به صورت رقابتی است بخش گروه نوازی شامل اصلی و ویژه (مولودی خوانی) است و با توجه به هویت جشنواره تنها ساز دف و سازهای دو طبله و تاس مجاز به شرکت هستند و سازهای ملودیک (ایرانی و غیرایرانی) حق شرکت ندارند.

علاقمندان تا پایان تیر ماه فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در سنندج - خیابان فلسطین - حوزه هنری انقلاب اسلامی کردستان ارسال کنند.

پس از داوری مقدماتی راه یافتگان بخش نهایی جشنواره تا 10 مرداد معرفی خواهند شد و اواخر مرداد جشنواره برگزار و برترین ها در آیینی با حضور مسئولان کشوری و استانی معرفی و از آنها تجلیل می شود.

علاقه مندان می توانند برای دریافت فایل فراخوان و دیگر شرایط جشنواره به آدرس www. Artsanandaj.ir مراجعه کرده و یا با شماره تلفن 33243624 و 33227125 با پیش شماره 087 تماس بگیرند.

هشتمین جشنواره بین المللی دف نوازی، دف نوای رحمت 31 مرداد تا 2 شهریور امسال و در فاصله بین اعیاد سعید قربان و غدیر در سنندج مرکز استان کردستان برگزار خواهد شد.

ه خ/ ص گ

نظر شما
ارسال نظر